26 lipca 2015

Spotkanie Blogerek 2015

Hejka !
Dziś mam dla was relacje ze spotkania blogerek. Pokaże wam co dostałam na spotkaniu. Wybaczcie jak będą zdjęcia prześwietlone. Zapraszam również na mojego snapchata na , którym macie konkurs , informację o wszystkim ! ---> littlecookes94

Więc głównie spotkanie nie wypaliło.Ale świetnie się bawiłam.Mimo że byłyśmy aby we 3 to naprawde było świetnie ! Dziewczyny , które poznałam są wspaniałe!



Odwiedziła nas pani Kasia z firmy The Secret Soap Store . Dowiedziałyśmy się fajnych informacji o tych kosmetykach co sprawiło uśmiech na mojej twarzy i napewno jak będe miała okazję zakupię coś z tego sklepu.Dostałyśmy również podarunki , które przecudownie pachną ! Za co Pani Danucie SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ! Polecam wam serdecznie tą firmę ich kosmetyki są cudne <3



Następną firmą jest chocolissimo . 
Ta firma robi ręcznie czekoladki powiem wam że są pyszne :D Polecam wam zajrzeć i cos zamówić. Fajne rzeczy na prezent ! :)




 

 Kolejną firmą sponsorującą jest Bio-Oil.
Do przetestowania dostaliśmy próbke Bio-Oil , plasterki Minionki oraz plasterki na odciski.
Ja już przetestowałam plasterki i są naprawde świetne.Polecam każdemu.




Kolejną firmą jest AvetPharma .
Tutaj ja wraz z Mileną dostałyśmy dodatkowo Młody Jęczmień.
Z tego będe miała dla was konkurs :)



Dostaliśmy równiez Magnesy od Firmy MagneSowy i powiem tak że magnesy są naprawdę cudne ! Zobaczcie sami jak to oni wykonali :)


Kolejna firma to PumiceSPA , ta firma chyba dała nam najwięcej prezentów.
Słyszałam wiele o tej właśnie firmie i byłam bardzo ciekawa, a teraz mogę wszystko przetestować więc bardzo dziękuję !








Tutaj wszystko co dostałyśmy.








DZIĘKUJĘ BARDZO SPONSOROM ! BO BEZ NICH SPOTKANIE BYŁOBY NUDNE ! :) SERDECZNIE DZIĘKUJĘ ! Dziękuję dziewczynom , które się pojawiły bo miło spędzilyśmy ten czas :)
Mam nadzieję że notka wam się spodobała ! 

DODAJ MNIE NA SNAPCHATA ABY BYĆ NA BIERZĄCO , CODZIENNA DAWKA VLOGÓW ! --> littlecookes94
MÓJ SNAPCHAT ---> littlecookes94
Zapraszam do kontaktowania się przez facebooka jak i mail: magda234560@wp.pl
Założyłam rownież dla was Aska zapraszam --> http://ask.fm/littlecookes94 <--- PYTAMY

12 komentarzy:

  1. Ojej, jakie ciekawe rzeczy! Zazdroszczę spotkania :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że główne spotkanie nie wypaliło i przede wszystkim, ze nie wszyscy przyszli
    Pozdrawiam,madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Wam fajnie. Młody jęczmień teraz przyjmuję i sobie bardzo chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super te rzeczy;)
    http://bramii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że na następne spotkanie się załapię (zarówno stażem jak i samą obecnością), fajnie byłoby poznać blogerki z swojego studenckiego miasta! :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że spotkanie nie wypaliło i było na nim tak mało osób, ale zawsze ktoś :)
    Bardzo fajne rzeczy dostaliście od sponsorów :D

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Too fajnie że ci się podobało :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie takich spotkań w mieście chyba nie ma :( Czekoladki wyglądają smakowicie!

    Jull Blooog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie na powrotny post .

    http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/07/75-im-back-wrociam.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, że udało się Wam to zorganizować :) Jestem z województwa lubelskiego i mam nadzieję, że odbędzie się jeszcze jakieś spotkanie, na które będę mogła przybyć :) Tymczasem obserwuję! :*

    Zapraszam:
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie się odbyło takowe spotkanie? sama z chęcią poznałabym jakieś twarze!

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥