21 lipca 2015

Stara seria, czyli "Zniszcz ten dziennik".

Hejka !
Więc uznałam że jak mój dziennik leży sobie w szafce to może zacznę "starą" serię "Zniszcz Ten Dziennik". Snapowicze uznali żebym wprowadziła to na mojego bloga a więc wprowadzam !
Zaproszę was na mojego snapchata gdzie macie informacje na bierząco ---> littlecookes94
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MÓJ KANAŁ NA YT <klik>

A więc postanowiłam że co ileś dni będzie się pojawiał post z tą serią , i w każdym poście będzie po 3 zadania. Jeżeli kogoś nie będzie to interesowało nie musi czytać tych postów :) Ale ja mam nadzieję że wam jakoś to cię spodoba.Spróbuje robić to kreatywnie. Dobra nie zanudzam was już. Zapraszam do obejrzenia co tam dziś dla was mam.







To zadanie nie wyszło za dobrze :D






Użyłam tu lakierów , kleju :D 




Tutaj u góry napisałam jakich słów użyłam




Mam nadzieję że notka wam się spodobała ! 

ZAPRASZAM NA SNAPCHATA , CODZIENNA DAWKA VLOGÓW ! --> littlecookes94
MÓJ SNAPCHAT ---> littlecookes94
Zapraszam do kontaktowania się przez facebooka jak i mail: magda234560@wp.pl
Założyłam rownież dla was Aska zapraszam --> http://ask.fm/littlecookes94

17 komentarzy:

  1. Super post :)
    http://anystreet123.blogspot.com/ Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy wpis . Pozdrawiam :)
    http://nicotinecraving.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam serie ze "Zniszcz ten dziennik" i chętnie będę wpadać. Ja sama mam zamiar zacząć serię z "To nie książką" ;)

    toofussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super post ^^

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy sposób na posty. Niestety nie posiadam tego pamiętnika.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa destrukcja, na połączenie stron lakierem bym nie wpadła :)
    A jednak Zniszcz ten dziennik, haha :D
    Mój Blog, Jak ci się podoba - zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tej książki, ale stwierdziłam, że jednak nie :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie wypełniasz ten dziennik!

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  9. "Zniszcz ten dziennik" jest świetny! :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam taką serię na blogu! Świetnie wykonane zadania.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ją koledze na gwiazdkę. On jest typem takiego książkoholika, więc pomyślałam, że warto sprawić mu taką, jakiej absolutnie się nie spodziewa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z tą serią!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ZAPRASZAM NA WIELKI KONKURS URODZINOWY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia :) Dobry pomysł na serie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, lubię oglądać jak inni radzą sobie ze "zniszczeniem" tego dziennika :)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny post! :) Tak trzymać :D

    Zapraszam na mojego bloga! Dopiero zaczynam:) może wspólna obs? daj znać u mnie :*

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post :)
    Uwielbiam serie: Zniszcz Ten Dziennik ♥

    http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥