14 lipca 2015

#Ulubieńcy miesiąca - czerwiec 2015

Hejka !
Jak co miesiąc mam dla was , krótki i szybki post ulubieńców.
Ale najbardziej chciałabym was serdecznie przeprosić za moją długą nieobecność na blogu,ale wiecie wakacje :)  No wiec brak netu itp. Także serdecznie wybaczcie :)
Chcecie być na bierząco? fanpage - Littlecookes94 , snapchat- littlecookes94 <--- tam najwiecej info.
A więc jak szybki post to się nie rozpisuję tylko pokaże ulubieńców.

1.Kredka do brwi - LANCOME
2.Korektor - LANCOME


 3.EOS - Ukochana rzecz
 4. BABY LIPS ELECTRO


5.Krem ANTI-SPOT - Nivea
6.Krem UNDER TWENTY - MATUJĄCY


7.Tonik - ZIAJA


To byłoby na tyle w tak szybkim poście dla was ! :*

ZAPRASZAM NA SNAPCHATA , CODZIENNA DAWKA VLOGÓW ! --> littlecookes94
MÓJ SNAPCHAT ---> littlecookes94
Zapraszam do kontaktowania się przez facebooka jak i mail: magda234560@wp.pl
Założyłam rownież dla was Aska zapraszam --> http://ask.fm/littlecookes94

8 komentarzy:

  1. Ciekawi ulubieńcy! Z nich testowałam tylko Baby Lips i EOS! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używam kosmetyków z Under Twenty :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubieńcy bardzo fajni! Zaciekawił mnie krem matujący z Under Twenty :) W wolnej chwili zapraszam do mnie! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, też używam produktów od Under Twenty! Jak sprawdza się tonik z Ziaji?
    0hopeinmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo baby lips! ♥ kocham je! haha :D
    ogólnie muszę wypróbować eos :)
    no ciekawi ulubieńcy ;3

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥