18 sierpnia 2015

2# Stara seria , czyli "Zniszcz Ten Dziennik

Hejka !
Na początku bardzo ale to bardzo was przepraszam ze post dodaje po tylu dniach nieobecności. . Ale problem z laptopem oraz blogspot.com :( wybaczcie mi serdecznie !
Dziś już drugi post ze Zniszcz Ten Dziennik ! Zauważyłam że to właśnie wam zaczęło się podobać więc kolejny już jest ! :D Dodaj mnie na snapchacie by być na bierząco --> littlecookes94
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA MÓJ KANAŁ NA YT <klik>






nie umiem malowac xd







Mam nadzieję że notka wam się spodobała ! 

ZAPRASZAM NA SNAPCHATA , CODZIENNA DAWKA VLOGÓW ! --> littlecookes94
MÓJ SNAPCHAT ---> littlecookes94
Zapraszam do kontaktowania się przez facebooka jak i mail: magda234560@wp.pl
Założyłam rownież dla was Aska zapraszam --> http://ask.fm/littlecookes94

12 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam tego dziennika, ale jestem szczęśliwą posiadaczką "To nie książka" :)
    Bardzo fajnie wykonałaś te zdania, czekam na kolejne posty z tej serii!

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą książkę i wiele w niej nie zrobiłam, ale robiłam tylko to co było naprawde ciekawe :D . Bardzo ładnie ;)

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem aż tak kreatywna aby bawić się w zniszcz ten dziennik :)
    Fajne zadania :)
    Pozdrawiam
    cherryandclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wykonane zadania :) Mi mój dziennik znudził się po jakimś czasie i już do niego nie zaglądam :D
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam na blogu tą serie i musze zabrać się za 2 post z serii :) zapraszam do mnie, jesteś miel widziana :) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam tej książki, ale muszę zakupić, bo coraz więcej osób ją ma i mnie zauroczyła!

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super wykonanie zadania ;*

    Dołączam do obserwatorów i liczę na uczciwy rewanżyk :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wykonanie, ale mało kreatywnie :)

    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  9. ahaha, ładna tęcza : a tak poza tym ciekawie wykonane zadania z tej serii. Ja obserwuję cię, zapraszam do mnie, również do obserwacji ;) http://littlepeople00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje blogi jako: Julka Dżulka
    Obserwuje ig jako j.vlcia
    Lubie fb jako Julka Rutkowska
    Subskrubuje jako Julka Dżulka
    E-mail juliarutkowska345@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥