1 sierpnia 2015

#Ulubieńcy misiąca - lipiec 2015

Hejka !
Jak co miesiąc pojawiają się na blogu ulubieńcy ! Dlatego i teraz są ! Nie będe nic pisała więcej jedynie co to dodam wam zdjęcia , bo sądze że w takich notkach nie ma sensu pisanie.
Pozdrawiam !
dodaj mnie na snapchacie ----> littlecookes94








Mam nadzieję że notka wam się spodobała ! 

ZAPRASZAM NA SNAPCHATA , CODZIENNA DAWKA VLOGÓW ! --> littlecookes94
MÓJ SNAPCHAT ---> littlecookes94
Zapraszam do kontaktowania się przez facebooka jak i mail: magda234560@wp.pl
Założyłam rownież dla was Aska zapraszam --> http://ask.fm/littlecookes94

11 komentarzy:

  1. fajni ulubięncy

    http://angelikao-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka 66.97 zł
    crop-top 39.27 zł
    spodnie 78.86 zł
    moj e-mail kaminska.karolina11@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 16.90 9.90 19.90 ---- to ceny. Wygrałam list i czekam na niego wciąż.Pozdrawiam snap mam nadzieje ze cos wygram

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle super post :0 <3 zapraszam do mnie za obserwacje zawsze sie odwdzięczam wystarczy sie upomnieć to drobiazg mam nadzieję :)
    dblazkowska.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  5. Poklikałam i chętnie wezmę udział w konkursie!
    sukienka: $16.90
    bluzka z sową: $7.99
    Spodnie: $19.90
    e-mail: ola.szlasa98@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie:
    >mój blog KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka 16.90$
    crop top7.99$
    spodnie19.90$

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ulubieńcy!

    http://anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥