10 września 2015

Paczuszka od Bornprettystore

Hejka !
Dziś mam dla was pościk z paczką od firmy bornprettystore - klik .
Jestem bardzo wdzięczna firmie że mogłam znowu coś od nich wybrać ! Mają cudowną biżuterię ! Uwierzcie jest super ! :) Każdy kto z was lubi biżuterię to zapraszam właśnie do nich ! No a więc przejrzyjcie co ja zamówiłam ! Pod każdym zdjęciem macie wprowadzoną nowość a mianowicie dodane linki , a na zdjęciach fajne chmurki z firmą i ceną ! Myślę że ta nowość wam się podoba ! :D
ps.wybaczcie za taki brak postów ale problem z laptopem ;c
MALET10 <---- kod rabatowy !!!



                                                                          KLIK


                                                                               KLIK


                                                                           KLIK


                                                                                   KLIK


                                                                            KLIK


  KLIK



Mam nadzieję że notka wam się spodobała ! 

ZAPRASZAM NA SNAPCHATA , CODZIENNA DAWKA VLOGÓW ! --> littlecookes94
MÓJ SNAPCHAT ---> littlecookes94
Zapraszam do kontaktowania się przez facebooka jak i mail: magda234560@wp.pl
Założyłam rownież dla was Aska zapraszam --> http://ask.fm/littlecookes94

7 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna biżuteria, uważam, że bps to świetna stronka! :))
    Wpadnij w wolnej chwili: ✿caroberry.blogspot.com✿.
    Pozdrawiam gorąco. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajną biżuterię zamówiłaś :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam :)
    Fajne rzeczy

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OO, bardzo fajny chocker! :)

    NOWY POST! POKLIKASZ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dodatki! Zapraszam do mnie: life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥