30 października 2015

3# Stara seria , czyli "Zniszcz Ten Dziennik"

Hejka !
Znowu witam was po strasznie długiej nieobecności... Tak wiem ale to niestety szkoła i czas przygotowań do bierzmowania.Postaram się teraz wstawiać post chociaz raz w tygodniu czyli w piątki.Może nawet uda mi się wstawiać je dwa razy w tygodniu, ale to zależy od mojego czasu. Mega duzo nauki :( wychodzę z domu o 7:30 wracam o 20 :( odrobię lekcje i zaraz 23 :/ Postaram sie więcej byc tu na blogu !!
  Stara seria Zniszcz Ten Dziennik wlasnie wam się spodobała więc postanowiłam ją kontynuować :)
To bez zbędnego gadania zapraszam do przejrzenia tego co zrobiłam ! :)
ZAPRASZAM NA SNAPCHATA ---> littlecookes94 <--- Codzienna dawka nowości ! :)









TĘ STRONĘ POZOSTAWIAM WAM ! TO WY WYMYŚLCIE CO MAM TU ZAPISAĆ :) 
NAJLEPSZE POMYSŁY ZDOBYWAJĄ LISTY ! :) 
PS.DOPISZCIE DO POMYSŁU SWÓJ E-MAIL.







Znajdziesz mnie :
     ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



3 komentarze:

  1. Moje pomysły :) :
    * Rzuć na drzewo.
    * Podaruj jedną stronę przypadkowej osobie na ulicy.
    * Rozgnieć pomidor między stronami.
    * Podejdź z dziennikiem do przypadkowej osoby i zrób z nim selfie! :D

    http://unicorness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zniszcz Ten Dziennik jest super!
    Świetny pościk, podziwiam :)

    Dobrej Nocy! ~~~~
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥