12 października 2015

HEALTHY SMOOTHIE - zielone smoothie

Hejka !
Dziś chcę wam przedstawić zdrowe zielone smoothie. Powiem tak jest ono ze szpinakiem, nigdy nie lubiałam szpinaku ale w tym smoothie jest naprawde dobre ! Polecam kazdemu spróbować :)
Bo przecież szpinak jest bardzo zdrowy :)
Edit: konkurs zakonczony ! Wyniki juz niedługo :) !!! klik
Potrzebne składniki:                                                       
- 1 szklanka wody
- Ananas z puszki
- Szpinak
- 2 Banany/3 Banany (jak wolicie)
(Tak w tle telefon hahaha nagrywałam snapy ,
 i zapomniałam że na zdjęciu widać
telefon - snapchat: littlecookes94 )

Czynności:
-Wszystkie składniki wrzucamy do blendera czy co tam macie :D
- Następnie blendujemy.
- Możecie dodać cukru jak chcecie aby było słodkie ale dla mnie wystarcza bez cukru.
- Przelewamy do szklanki
- Gotowe !
SMACZNEGO !!!

Na zdjęciu widać telefon hahah tak nagrywałam snapy dla was !! Snap: littlecookes94














Znajdziesz mnie :
     ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



12 komentarzy:

  1. nie lubię szpinaku tak samo jak Ty, ale może na szpinak w takim wydaniu się skuszę :)
    zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedys piłam takie smoothie, pycha!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już dużo o tym zielonym smoothie, ale jeszcze nie próbowałam, wydaje się być pyszny także kiedyś spróbuję :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie lubię szpinaku, ale słyszę od kolejnej osoby, że smoothie ze szpinakiem jest pyszne :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie ;)
    Dobrej Nocy!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny bo szpinak trzeba dobrze przyrządzic. Moja siostra tez twierdziła ze nie lubi do czasu naleśników ze szpinakiem i fetą. Zajrzyjcie do mbie na bloga po kilka ciekawych wpisów zyciezaczynasiewkuchni.blogspot.com

    Takie smothie jest pyszne

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny bo szpinak trzeba dobrze przyrządzic. Moja siostra tez twierdziła ze nie lubi do czasu naleśników ze szpinakiem i fetą. Zajrzyjcie do mbie na bloga po kilka ciekawych wpisów zyciezaczynasiewkuchni.blogspot.com

    Takie smothie jest pyszne

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że mamy takie same szklanki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post ;)
    Zapraszam do mnie :D
    http://landofdreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥