18 października 2015

#Ulubieńcy miesiąca - wrzesień 2015 + wyniki konkursu "6 blogów - 6 nagród

Hejka !
Długo wyczekiwani ulubieńcy września ! haha
Jakoś miałam dużo na głowie i zapomniałam kompletnie o tym poście, ale jest :)
No i nie będe się tu rozpisywała tylko oglądajcie :)
NA KONCU POSTU WYNIKI ROZDANIA 6 BLOGÓW !
DZIĘKUJĘ ZA 500 OBSERWACJI !









A TERAZ CZAS NA WYNIKI WYCZEKIWANEGO ROZDANIA Z DZIEWCZYNAMI !

Moją nagrodę zgarnia:
I lovebooks
Czekam 24h na odpowiedz i adres do wysyłki , jak nie to losuje kolejną osobe.



Wszystkim serdecznie gratuluję ! :) Już niedługo kolejny konkursik ! :)

Nagrody pocieszenia w postaci tajemnicy :D 
Klaudia Wojtas
Łucja Wójcik
oraz
magi18
PROSZĘ DZIEWCZYNY O KONTAKT NA MAILU !!

Znajdziesz mnie :
     ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



8 komentarzy:

  1. Gratulacje wygranym ! Niestety tym razem się nie udało :)

    mojswiat-omnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranym! Na pewno wezmę udział w kolejnym konkursie :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio kopiłam sobie ten produkt 2w1 z under 20 i jestem z niego bardzo zadowolona <3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. No niestety tym razem się nie udało:( Ale gratulacje wygranym;)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! :-) ,ja under juz nie używam,ale lubiłam ...:-) Buziaki Kochana

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranym! Super ulubieńcy:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 500 obserwatorów :) Lubię te suche szampony, są pożyteczne :)

    all-pastel-world.blogspot.com ○○klik○○

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥