4 października 2015

Wydawnictwo Zielony Kaktus - Tatuaże i ABC Mojego Stylu

Hejka ! :)
Dziś taki szybciutki post ! :) A w nim dwie książki ( w tym jedna dla was jest do wygrania w konkursie - KLIK )
Dziekuję bardzo wydawnictwu zielony kaktus - klik
Nie będe się rozpisywała bo wiem że każdy lubi oglądać zdjęcia :) Więc zapraszam do obejrzenia zdjęć ! :)















Znajdziesz mnie :
     ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



12 komentarzy:

  1. ABC mojego stylu to fantastyczna książka! Chetnie zaobserwuje Cie na Asku i Ig dodam Cię na snapie! ♥
    Zapraszam cię też do mnie!♡ http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o oby dwóch tych książkach, ale mam juz 3 podobne i nauczyłam się ze za kilka dni znudzą mi się, chociaz z chęcią bym sobie je kupiła :)
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi jakoś bardziej przypadła do gustu ta kolorowanka :> PS. dodałam na snapie :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam od nich ABC mojego stylu!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super książka może sie skuszę i ją kupie :)
    zapraszam do mnie http://subtelneemocjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award.
    Więcej info na moim Blogu.
    http://pyrusonsalix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić książkę z tymi tatuażami. *-*
    Mogłabyś poklikać u mnie w linki pod ostatnim postem? ♥ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już dużo o tych książkach, a najwięcej o "ABC mojego stylu" i zastanawiam się nad jej kupnem.

    Pozdrawiam,
    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym dostać taką książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie zastanawiam się nad zrobieniem sobie tatuażu, więc ta książka mega by mi się przydała. Fajnie, że organizujesz konkurs, może mi się uda *-* ta jaskółka jest fajna i chyba ją sobie zrobię na nadgarstku. A tę drugą książkę tak się składa, że mam i polecam dużo fajnych porad jak dobrze wyglądać w codziennych sytuacjach. A właśnie Ty masz jakieś tatuaże? :)

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥