24 listopada 2015

Paczuszka od BornPrettyStore

Hejka !
Dziś kolejna paczka od BornPrettyStore
Bardzo cenię sobie tą firmę , jest wspaniała.Przemiłe osoby.Polecam wszystkim. Niestety w tym miesiącu na paczkę czekałam dłużej niż zwykle :/ Ale tak to z naszą Polską Poczta :D
Wszystko co dotarło jest w dobrym stanie , i podoba mi się ! Zapraszam do zobaczenia tego wszystkiego :D
KOD RABATOWY - MALET10












opaska/band - klik
naszyjnik/necklace - klik
okulary/glasses - klik


                                                                Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



5 komentarzy:

  1. Każda rzecz bardzo mi się podoba <3
    agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te okulary, ale niestety nie do mojej twarzy :/

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudowne zdj ! *.*
    bardzo podoba mi sie ta opaska z kwiatkami !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Te okulary są śliczne :D
    http://julkaaazet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥