12 listopada 2015

Plazanet Mama Mio - Gorgeous Glow - regulujący żel do mycia twarzy.

Hejka ! 
Dziś opowiem wam troszeczkę o firmie Plazanet Mama Mio.Jest to głównie seria wypuszczona dla kobiet w ciąży ale nie tylko ! Kosmetyk który dostałam to Gorgeous Glow z serii Mama Mio. Całą tą serię znajdziecie TUTAJ . Poniżej macie całą paczuszkę jaką dostałam :) Na poczatek trochę zdjęć a potem recenzja ! Produkt testowałam prawie miesiąc :)











Jak mogliście zauważyć dostałam również dwie próbki The TummyRub Butter znajdziecie produkt TUTAJ . Dostałam również pomarańczowy worek z cudownym napisem ! Różowy długopis i notatnik , bardzo dziękuję !


A więc produkt , który testowałam to Gorgeous Glow czyli Regulujący Żel do Mycia Twarzy znajdziecie TUTAJ . 
Za 100ml produktu płacimy 120,00zł . 


Od Producenta : 
Idealnie łagodny, delikatnie pieniący się żel do mycia twarzy, który głęboko oczyszcza, odżywia i reguluje skórę, nie powodując uczucia ’napięcia’, które tak często odczuwamy tuż po myciu. Działa cuda w przypadku hormonalnych wyprysków czy innych problemów skórnych. Cudownie pachnie!

Jak działa produkt?
  • zwalcza wypryski dzięki łagodnym i bezpiecznym substancjom złuszczającym oraz olejkowi z drzewa herbacianego
  • reguluje skórę dzięki zawartym w nim probiotykom, substancjom nawilżającym oraz kwasom tłuszczowym Omega (BIO)
  • głęboko oczyszcza bez podrażniania skóry


Opakowanie:
Jest to plastikowe opakowanie typu airless ( poszukałam troche w internecie :D ) . Dzięki opakowaniu typu airless zużywa się go do samego końca.Produkt jest naprawdę w bardzo ładnym opakowaniu , co jest charakterystyczne dla firmy. http://plazanet.pl/

Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest rzadka dzięki czemu produkt można łatwo rozprowadzić na twarzy.
Lekko pieni się. Ma przecudowny zapach ! Moim zdaniem pachnie ziołowo , przyjemny zapach.

Jak stosować?
Wymieszaj z niewielką ilością wody, wetrzyj w skórę twarzy, skupiając się szczególnie na tzw. strefie T (czoło, nos, broda). Dokładnie spłucz i osusz delikatnie oklepując twarz ręcznikiem.

Moja opinia:
Produkt testowałam niecały miesiąc.W trakcie mycia mojej twarzy pachnie intensywnie.Po myciu skóra jest głęboko oczyszczona i pozostawia skórę lekko napięta.
Produkt nie pozwala na wydostaniu się wyprysków.Co bardzo mnie zdziwiło i zadowoliło ! Jestem w okresie dojrzewania i wypryski powstają się ciagle.A dzięki temu produktowi moje wypryski znikają i nie pojawiają się.
Produkt jest warty swojej ceny i napewno jak się skończy zakupię go.Kosmetyk u mnie jak najbardziej sprawdził się i polecam wszystkim , którzy mają problem z trądzikiem.
Mam nadzieję że moja opinia zachęciła was do zakupu produktu :) Naprawde warto ! 


Produkt zakupicie TUTAJ




                                                                 Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



4 komentarze:

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥