8 listopada 2015

Yankee Candle - pachnący post 2

Hejka ! :)
Bardzo dawno robiłam dla was taki pościk ! :D A mianowicie mam dla was już druga recenzję świeczki Yankee Candle !
Jak możecie zauważyć to jestem ambasadorka Goodies.pl

Po pierwsze uwielbiam ten sklep i ich produkty ! Mają przecudowne produkty , które są warte uwagi ! Wystarczy zapalić świeczkę na chwilę a zapach roznosi się po calym mieszkaniu !
Ja sama mam parę ich świeczek i wosków ! Narazie to 2 recenzja świeczki a już niedlugo recenzje wosków a także zapachów samochodowych ! Uwielbiam fotografować te świeczki bo są przecudowne i pięknie wychodzą na zdjęciach !
Mój kolejny zapach to TARTE TATIN czyli Jabłkowa Tarta ! Ten zapach kojarzy mi się ze świetami , które już nadchodzą ! Świeczka rzeczywiście pachnie tartą jabłkową , poprostu cudowny zapach ! Daję wam linka do tego cudownego zapachu TARTE TATIN - KLIK
Na stronie macie do wyboru bardzo dużo przeróżnych świeczek , ten zapach urzekł mnie najbardziej.
Takie świeże jabłka pychotka chciałoby się zjeść świeczkę haha :D Bardzo warto kupić ją . Ja wolę wydać trochę wiecej na taką świeczkę , która mi posłuży i rzeczywiście będzie pachnieć niż zwykłą za jakieś 4zł która nie będzie pachnieć kompletnie.
Wyczuwalne aromaty: świeżo upieczona tarta z jabłkami, doprawiona szczyptą przypraw i wanilią.
Hm.. co wam mogę powiedzieć jeszcze :D Cena oczywiście tych świeczek jest warta , warta swojego zapachu i cudownemu słoiczkowi :D Przyznam się że miałam 3 świece ale mój kot zbił ją :D Więc nie zrobie recenzji z niej :D Myślę że taka krótka recenzja wam się podobała i zachęciłam was do zakupów :) Naprawdę warto !













Tarte Tatin - klik


                                                                  Znajdziesz mnie :
     ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



7 komentarzy:

  1. Zastanawiałam się nad kupnem tej świeczki, lecz niestety jej cena nieco zbijała mnie z tropu :/ może święta trochę "przyozdobią" mój portfel i zdecyduję się na nią :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nitdy nie miałam YC - ale kuszą coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle osób chwali te świeczki, a niestety jak dla mnie są trochę za drogie :/ A szkoda, bo bardzo jestem ich ciekawia

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super świeczka:)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tych świeczek, cena jest szokująca!

    all-pastel-world.blogspot.com ○○klik○○

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post :) milo się go czytało
    prześliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kliknęłam w link.
    Co do świeczek, nie wiem jak Yankee ma się do świeczek z The Body Shop, ale te drugie są astronomicznie okropne, wąchając je w sklepie z moim lubym omal nie dostaliśmy zawrotów głowy i większość dostawała komentarz "o cholera, fuu!".

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥