22 grudnia 2015

Jak sprawić radość bliskim ? Co najlepiej im podarować ?

Hejka !
Dziś typowy post świateczny !! A mianowicie jak sprawić radość bliskim ? Dobre pytanie ! Ja w tym roku postanowiłam zrobić dla bliskich własnoręczne prezenty ! Takie sprawiają największą radość !
Podam wam przepisy napewno zdążycie jeszcze je zrobić :D Może nie pokazałam na zdjeciach po kolei jak sie robi ale napewno zrozumiecie jak podam wam co i jak :)



1.Peeling ( dla mamy , babci , cioci , siostry , koleżanki ) 


  • Potrzebujesz: 

Oleju kokosowego lub kremu kokosowego
cukru
opcjonalnie zapachów , kawy itp


  • Przygotowanie:
1.Rozpuść na małym ogniu olej lub krem .
2.Do miseczki wsyp cukier (opcjonalnie kawe itp) wszystko wymieszaj
3.Dodaj olej , krem
4.Wymieszaj i gotowe !
Wystarczy że przełożysz do słoika i gotowe !
(PAMIETAJ POTEM PRZYGOTUJ ŁADNIE SŁOIK ! )





2. Własne mydełko :)

  • Potrzebujesz:
Mydło
Opcjonalnie (zapachy , suszone kwiaty , barwniki itp)

  • Przygotowanie:
1. Na poczatku musisz zetrzeć mydło na małych oczkach .
2.Przygotuj garnek z gorącą wodą i miskę.
3.Wrzuć mydło do miski , nastepnie na gorącej wodzie zrób kąpiel wodną aby mydło się rozpuściło.
4.Nastepnie wystarczy że wymieszasz mydło z barnikiem itp.
gotowe






3.Bomby do kąpieli.

  • Potrzebujesz:

Olej kokosowy ( 2 łyżki - rozpuszczony)
Sody oczyszczonej
Kwasku cytrynowego
opcjonalnie barnik , suszone kwiaty , mak , zapachy itp

  • Przygotowanie:

1. Kwasek i sodę wsyp do miski i dobrzde wymieszaj.
2. Dodaj olej i barwniki itp.
3.Wymieszaj wszystko ( aby wyszly bomby do kąpieli muszą mieć konsystencję mokrego piasku)
4.Włóż do foremek lub zrob z nich kulki i pozostaw na 24 h do wyschnięcia 
GOTOWE 



Myślę że się wam spodobało ! Na koncu pokazę co użyłam do pakowania :)





                                                                Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



8 komentarzy:

  1. Świetne pomysły na DIY prezenty!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/12/w-co-sie-ubrac-na-swieta-plus.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie widziałam takich pomysłów :D Jesteś mega kreatywna! Peeling chyba najbardziej mi się spodobał :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie przygotowuję prezentów w ten sposób, wolę kupić coś sprawdzonego, co dana osoba lubi, niż robić samemu jakieś kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę zrobić koleżance bombę do kąpieli ;) lecz całe szczęście mam jeszcze trochę czasu, bo zobaczymy się dopiero po świętach :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. super, bardzo przydatne :)
    zapraszam na blog prowadzę go razem z koleżanką

    http://gabrysia-oliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥