2 grudnia 2015

Paczka od WHOLESALEBUYING

Hejka !!
Dziś mam dla was paczuszkę od firmy wholesalebuying . Mega czekałam na tą paczkę aż się pojawiła i jak najbardziej jestem zachwycona !!
Miła obsłucha , ubrania fajne ! Sami zobaczcie zdjęcia ! :)
Wybaczcie ze zdjęcia są bez twarzy ale robiłam w domu i światło nie było odpowiednie a na wyjscie na dwór w bluzeczce w ramiączkach to nawet nie ma mowy :D haha
Polecam wam serdecznie ten sklep jest naprawdę świetny ! A ceny mają okazyjne !
WPADNIJ NA SNAPCHAT ----> littlecookes94 <---- Codziennie vlogmas + ktos wygrywa nagrode





















bransoletka- bornprettystore

       Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



9 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy, chyba zamówię sobie takie poduszki ;)
    Obserwuję!
    www.boroviecka.pl (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubranka i poduszki! Ja mam taką z sercami zamiast oczu ;)
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam szarą bluzę, ale mi ciut za krótka jest :/ Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta bluzeczka super!
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka jest cudowna ;3

    Zapraszam
    Daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bluza i poduszki cudne :-) bluzeczka tez,ale to na lato :- B Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też u nich zamawiałam, ale ja wybrałam głównie akcesoria kosmetyczne typu pędzle :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tę poduszkę sama też sobie zamówiłam, ale z innej strony:) Świetne rzeczy +dodałam Cię na snapie!:))

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥