11 grudnia 2015

#Ulubieńcy miesiąca - listopad 2015 + TAG DDOB

Hej !
Trochę z opóznieniem ale są ulubieńcy :)
Zapraszam was na snapchat: littlecookes94 <--- odbywaja się w grudniowe vlogmesy , codziennie was o czyms powiadamiam ! :)
PORTAL DDOB









TAG DDOB:
1.Piekno dla mnie to swoja osobowa cecha , która każda z nas posiada.Piekno duszy i ciała człowieka.
2.Calkowita uśmiechnięta buźka :D Emotka !! 
3.Moj sposób na udany poranek , przeczytać post ulubionej blogerki i zjedzenie przepysznego jogurtu z owocami.
4.Nie.Nie potrzebuje go codziennie :) 
5.Uwazam ze Rimmel , odzwierciedla urodę innych a kosmetyki sa naturalne i podkreślają urodę.
6.Moja kosmetyczka składa sie z korektoru z maybelline , pudru z rimmela , kredki do brwi lamcome, korektoru , kremu bb i kremu z undertwenty.
7.Najczesciej inspiracji szukam na portalu DDOB 
8.Oczywiscie złodziejstwo - to jest straszne. Zabijanie - Gina  niewinni ludzie . Nienawiść - Kazdy z każdym powinien żyć w zgodzie a nie nienawiści. 
9.Lubie w sobie odwagę , zmienić chciałabym wstyd - wstydze sie wszystkiego i bardzo chciałabym to bardzo zmienić.
10.Nie stać przed lustrem i mowić jaka to ja jestem tylko wsiąść sie w garść i zrobic cos z sobą! 
11.Tak.Bardzo chciałabym cofnąć czas , trochę pozmieniać to co zrobiłam i czego nie zrobiłam.
12.Szalone , pracowite , staranne zycie.
13.Kiedys poprostu gdy bardzo sie nudziłam stworzyłam tego o to bloga i jest az do teraz.
14.Oj bardzo duzo czasu , tygodniowo przynajmniej po 2 H dziennie aby cos przygotować na następny dzien :) 
15.Portal DDOB tam zawsze znajdę jakas fajna nitkę , która daje mi ogromna motywacje.Motywacje dają mi tez Ci ze snapa ! Sa najlepsi :) 
16.Zapewne zdobycie czytelników ! Bo oni sa bardzo ważni w tworzeniu blogu :) Napewno tez dostanie sie jako ambasadorka Goodies.
17.Tu nie moge wymienić jednej dlatego ze każda ma cos w sobie ! Każda ma jakas świetna cechę. Uwielbiam wszystkie tak samo. 

PYTANIA:
  1. Czym jest dla Ciebie piękno?
  2. Jakim obrazkiem/zdjęciem/aforyzmem wyraziłbyś/wyraziłabyś swój dzisiejszy humor?
  3. Jaki jest Twój sposób na udany poranek?
  4. Robisz makijaż codziennie?
  5. Jak jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?
  6. Z czego składa się Twoja kosmetyczka?
  7. Gdzie najczęściej szukasz inspiracji?
  8. Jakie 3 rzeczy chciałbyś/chciałabyś zmienić na świecie?
  9. Jaką cechę charakteru w sobie lubisz, a jaką chciałbyś/chciałabyś w sobie zmienić? 
  10. Jaki jest najlepszy sposób na to, aby czuć sie dobrze w własnym ciele i zaakceptować swoj wygląd?
  11. Gdybyś miał/a możliwość cofnięcia czasu lub zobaczenia przyszłości to zdecydowałbyś się użyć którejś z tych opcji?
  12. Jakimi trzema słowami opisałbyś/opisałabyś swoje życie?
  13. Skąd pomysł na założenie bloga?
  14. Jak wiele czasu poświęcasz swojemu blogowi?
  15. Co lub kto daje ci największego kopa i motywację do prowadzenia bloga?
  16. Co jest/było twoim największym sukcesem w blogowaniu?
  17. Która z ambasadorek DDOB jest Twoją ulubioną?

                                                                Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94




6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ten korektor z fluidem, muszę poszukać go w drogerii, bo mnie zaciekawił :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Anti Spota miałam już duuużo razy spróbować, a zawsze było coś po drodzę na liście zakupów :p może jeszcze w tym roku się uda go wypróbować, bo dużo ludzi go poleca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! :D Bardzo spodobał mi sie Twój blog - masz fajne zdjęcia i podoba mi sie sposób, w który piszesz. Na pewno będę zaglądać częściej i życzę sukcesów w blogowaniu :) Pozdrawiam i zapraszam na Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten korektor z fluidem, jak dla mnie mistrzostwo świata<3

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe kosmetyki, muszę wypróbować ten korektor z fluidem :)

    my-life-story-2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥