13 stycznia 2016

BornPrettyStore - kolejna paczuszka z perełkami !

Cześć !
Dotarła po długim oczekiwaniu paczka z bornprettystore :D Czekałam i jest , mega się ciesze z rzeczy , które dostałam. Pokaże wam co dostałam , wam napewno coś się spodoba , wyłapujcie swoje perełki ! Paczka niestety szła długo :C Ale cieszę się że dotarła , thanks bornprettystore !
Mi praktycznie wszystko się spodobało ! Wszystko jest cudowne ! Piszcie co wam się spodobało najbardziej :) Buziaki








produkt niedostepny/product unavailable

















                                                                  Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



18 komentarzy:

  1. śliczne :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał slodka ta biżuteria ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna biżuteria<3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy i ostatni naszyjnik -cudo! <3

    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna biżuteria! ♥ Najbardziej podoba mi się ten ostatni naszyjnik!

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście najbardziej podoba się ten pierwszy łańcuszek, jest bardzo delikatny i taki w moim stylu ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. born ma super rzeczy! swietne naszyjniki <3
    zapraszam do mnie> http://szanellaa.blogspot.com/2016/01/co-dostaam-na-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  8. pastelowy naszyjnik boski!
    Zapraszam na rozdanie kosmetyczne mnie na blogu!
    www.fflare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy ^^ Mi osobiście najbardziej podobają się naszyjniki z kółeczkiem i trójkątem ❤

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawde świetne rzeczy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna biżuteria. Pasująca do wszystkiego. Pozdrawiam Domi.-Nika

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna biżuteria! :)

    -> olipaws.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  13. najbardziej pierwszy naszyjnik oraz kolczyki - świetne!

    zapraszam do siebie :) mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten pierwszy naszyjnik najlepszy ! Pozdrawiam Klaudia , obserwuje :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubie ten sklep!
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥