22 stycznia 2016

Masz bloga ! Hahaha żalosna. Prowadzisz go dla wspólprac !

Hejka
Dziś post tematyczny ! :) Staram się teraz w tym roku w bloga włożyć całe serduszko :) Naprawdę mi na nim zależy. Chciałabym aby też wieksza część ludzi zobaczyła że naprawde wkładam w bloga całe serduszko i aby zostali tu ze mną :)

" Jesteś żałosna że prowadzisz tego bloga" 
"Jesteś beznadziejna , dostajesz darmowe ciuchy i dlatego prowadzisz bloga "
" Zarabiasz a wstawiasz byle co "
"Pewnie wszystkie te rzeczy masz za hajs z bloga "

Masz bloga ! Hahaha żałosna.
Mieliście przypadek już usłyszeć to z ust waszych "niby przyjaciół" , koleżanek , kolegów i wielu innych ? Napewno to oczywiste. Udają przyjaciół , a gdy dowiedzą się że robisz cos w internecie odrazu zaczynają cię wyśmiewać. Nie warto słuchać takich osób ! Rób to co kochasz ! Pisz , osiągniesz więcej niż inni.Zgadzam się też ze stwierdzeniem : "Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie". Każdy oczywiście kto ze mną się kolegował już nie chce i wyśmiewa się bo robię coś ze swoim życiem i udzielam się w internecie. Mam przyjaciółkę , która robi to samo co ja - bloguje. O sesjach i wielu innych mogę porozmawiać jedynie z nią. Cieszę się że chociaż z nią mogę porozmawiać. Wolę poznać teraz kto jest prawdziwy a kto udaje. Bo właśnie w takiej sytuacja jak ta można poznać swoich znajomych.
Więcej przyjazni mam w internecie niż w prawdziwym życiu , mogę poznać ludzi , którzy robią właśnie to co ja ! Moge poznać też ludzi , którzy obserwują mnie i chcą w jakiś sposób poznać mnie.

Z ust innych słyszałam też słowa: "Też założe bloga aby dostawać ciuchy , kosmetyki i wiele innych za darmo jak ty " . Okej zakładaj bloga , każdy może.Ale pamietaj współpraca jest nagrodą za ciężka prace.Musisz być też systematyczna aby ktoś chciał zaproponować Ci współprace. Pokaż też coś aby inni czytali twojego bloga , zachęć ich przecież mówisz że to takie proste. "Ty masz bloga tylko po to aby mieć korzyści i hajs". Nie mój blog jest z pasji , nie zależy mi na współpracach.Zakładając bloga nie wiedziałam że ktoś zaproponuje mi współprace.Jak dostaję propozycję to się zgadzam.Dzięki temu mam więcej stylizacji na blogu. Marzyłam już bardzo dawno aby mieć bloga , podobało mi się to :) Podowało mi się prowadzenie bloga przez Jessice , Weronike. I ja uznałam że założe ! Spróbuje tak jak one. Dzięki pasji poznałam wiele cudownych ludzi ! Pamietaj zakładając bloga zakładaj go z pasji nie dla współpracy :) Współpraca to wynagrodzenie za ciężką prace jaką wkładasz w bloga.
Nie słuchaj innych , osiągniesz ciężką pracą wielki sukces. Ja już wiem że nie warto słuchać innych i ich opinii. Robie to co kocham i nie obchodzi mnie że komuś się to nie podoba :)
Już takie życie że każdy twierdzi że masz bloga aby dla współpracy , tego nie zmienimy :) Niestety :)
NIE ZARABIAM PIENIĘDZY NA BLOGU !










Bluza - House
Buty - House
Kurtka - House
Naszyjnik - Bornprettystore
Spodnie - Tally Weijl


                                                                Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



21 komentarzy:

  1. Niestety z moją słabą pewnością siebie prowadzenie bloga o którym wiedzieliby znajomi byłoby wręcz samobójstwem dla całej mojej działalności w internecie. Dlatego, bloga prowadzę lekko po kryjomu, wiedzą o nim tylko najbliżsi. Ale coraz bardziej się do tego przekonuje i coraz mniej się tego wstydzę ;) Przynajmniej jest jakiś progres.

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na twój blog, na ten post trafiłam przez facebook'a, bardzo mnie zainteresował. Tak jak piszesz również spotkałam się w szkole z gadaniem typu "też założę bloga, będę mieć hajs i ciuchy za darmo" itp. Dla mnie był to taki "kop", komuś jest źle z tym, że coś osiągnęłam. Życzę powodzenia w dalszym pisaniu ;)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, coraz więcej osób tak sądzi. Myślą, że blogowanie jest banalne, co nie jest prawdą.
    Ja zgadzam się z tobą w 100% :)



    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moi przyjaciele nie mają nic do tego , że prowadzę bloga :)

    dociax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa razy musiałam zastanowić się czy napisać Ci komentarz, a to z jednej przyczyny - temat jest akurat bardzo ciekawy, ale chyba pisałaś go na szybko, bowiem tak dużej ilości błędów się nie spodziewałam. Pilnuj polskich znaków kochana, przecinki też zjadasz...no cóż, jeśli poważnie traktujesz swojego bloga, to nie usuniesz tego komentarza, nie weźmiesz go za hejt i ruszysz do przodu.
    Co do głównego tematu - dziwnych masz ludzi wokół siebie, moi znajomi często wpadają poczytać, cieszą się, jeśli np. napisze do mnie jakaś firma, przyjdzie mi rzecz, z której się bardzo cieszę. Co jednak poradzisz, to się nazywa zawiść, Polacy już tacy są, jak komuś się udaje, to chcą mu łeb odstrzelić.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesli o mnie chodzi to też nigdy nie dostałam jeszcze hejtu, ani na żywo, a ni w internecie, więc jest ok! Co do tematu- ja też nie prowadze bloga dla współprac, a jak ktoś tak myśli to po prostu zazdrości :)

    Veroni- agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post! Bardzo podoba mi się Twój blog i mam ochotę go czytać =D Obs/obs? ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie chyba tylko siostra wie że mam bloga. To mój drugi blog. Jak kiedyś miałam to jak wiedzieli wszyscy to od razu było, a dostałaś coś fajnego? Daj mi to, przetestuje to za Ciebie itp... :/ A to nie jest takie proste. Testując dany produkt samej opisuje swoje odczucia, bo jak ktoś mi mówi o jakimś produkcie to zwykle jest "fajny, fajny, działa" itp. Mając bloga trzeba trzymać się terminów i w każdym poście dawać z siebie wszystko. Większość ludzi którzy tego nie doświadczyli, nie rozumieją tego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zakładając bloga nawet nie wiedziałam o współpracach :) Ale jednak teraz bardzo dużo osób prowadzi blogi dla darmowych ciuchów i innych rzeczy.
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie cała klasa w szkole wie, że mam bloga, bo tak jakoś wyszło xD I szczerze to chyba udało mi się trafić na ludzi, którzy używają mózgu i nic nie powiedzieli nigdy złego na to co robię w internecie :)

    http://be-different-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moi znajomi zareagowali dobrze, zresztą wszyscy jesteśmy na tyle dorośli, że nie wyśmiewamy czyiś pasji. Ten gra w nogę, ten trenuje boks, ta tańczy, ta robi zdjęcia, a ja bloguję :)
    Co do wynagrodzenia, czy to jest zła rzecz? Blog jest swego rodzaju pracą, bo co bądź poświęcasz na niego bardzo, ale to bardzo dużo czasu i przede wszystkim multum swoich sił. Wyagrodzenie w formie jakiejkolwiek współpracy nie jest złe, co więcej jest to wyróżnienie dla samego blogera :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nie spotkałam się z takimi komentarzami ale słyszałam o takich rzeczach
    Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wpis! Twoje posty są ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! www.butshefancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. póki co to nie miałam takich sytuacji gdyż dopiero zaczynam ale z pewnością pojawi się takie coś gdybym czasem jakąś współpracę zawarła :)

    Mój blog - klik♥ -> Skomentujesz? Zaobserwujesz? Będzie mi bardzo miło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przejmyj sie ludzmi którzy tak mówia i rub dalej to co kochasz :) takie jest moje zdanie http://martynaaabloooog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:http://sneey.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:http://sneey.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowny blog i piękne zdjęcia :)
    Będę wpadać częściej ~!

    http://paulinaborek.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog :) nie zwracaj uwagi na takie gadania , rob co kochasz robic , pisz bloga :)

    wspólna obserwacja? ja już obserwuje , liczę na rewanż :) pozdrawiam Olga :*

    http://pazzz21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne zdjęcia!
    Nie warto patrzeć na opinię innych. Róbmy to, co kochamy! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się z tobą. Jeśli kochasz prowadzić tego bloga- to prowadź go dalej. :)

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥