4 stycznia 2016

Spraw , by 2016 był Twoim rokiem !

Hejka ! :)
Napewno widzieliście już posty czy filmiki tego typu ale ja uznałam że też coś takiego zrobie :)
Może akurat ktoś nie widział ? Myślę że wam się spodoba :)



1. Założ kalendarz/organizer.
 Jeżeli nigdy nie mieliście kalendarza czy organizera to naprawdę jest warto go założyć !
 Dzięki takiemu zorganizowaniu czasu zawsze będziecie mieli wszystko zaplanowane , będziecie na  czas. Jak to zawsze wszystko robimy na ostatnią chwile :) A dzięki własnie takiemu zapisywaniu  sobie będzie nam łatwiej. Ja postanowiłam zakupić kalendarz w tamtym roku i uwierzcie mi warto
 mieć taki kalendarz bo dzięki niemu jest naprawdę łatwiej. Lepiej mam zorganizowany czas , wiem  kiedy mam sprawdziany , kartkówki , ważne spotkania i wiele innych.

2.Nie bój się zmian ! 
 Tak przyznam się że i ja bałam się sama zmian , ale teraz tego nie żałuję :) Zmieńcie coś w swoim  życiu bo czasem tego potrzebujemy :) Ja postanowiłam odrazu na poczatku roku zmianę fryzury !  Ściełam włosy , wy też możecie taką zmiane zrobić. Możecie kupić coś nowego , może znajdziesz  jakiś nowy styl , który bedzie dla Ciebie najlepszy ? Możecie pozmieniać swoje pomieszczenie gdzie  jestescie ciagle :) Nie bójcie się zmian :) A jeżeli coś wyjdzie nie tak to zawsze możesz to zmienić !

3.Znajdz sobie hobby ! 
 Założ bloga , kanał na yt , ucz się czegoś nowego jest wiele pomysłów więc przemyślcie co możecie  robić nowego , nie bójcie się , nie przejmujcie się opinia innych :) Może dzięki temu osiagniesz  sukces? Znajdzcie to hobby , dzięki temu wasz czas będze urozmaicony :)

4.Nowy rok nowa ja - zacznę ćwiczyć.
 Tak , tak każdy ma takie postanowienie na nowy rok . Każdy mówi sobie nowy rok , nowa ja -  zacznę ćwiczyć , schudnę. Przyznajcie same że zaczynacie ćwiczyć i już po miesiącu wam się nie  chce. Ale nie poddawaj się ! Walcz o figurę , zmotywuj się do ćwiczeń.

5.Zrób słoik - 365 pozytywnych myśli.
 Miałam taki słoik w tamtym roku , uwierzcie mi , otwierając taką karteczkę rano wasz dzien odrazu  staje sie inny ! Macie pozytywną energię cały dzień.Warto mieć taki słoik :)
 A właśnie co jest potrzebne?
 Potrzebujesz 24 kartki , nożyczki , słoik , klej , małe gumeczki , opcjonalnie : wstażki na ozdobe.
 Pozytywne myśli możecie pobrać tutaj-klik ja właśnie z tej strony je pobrałam :)
 Wystarczy że porozcinasz je , pozwiązujesz karteczki gumeczkami , wrzucisz do słoika, ozdobisz słoik i przykleisz etykietkę i gotowe ! :) Łatwe? Tak , ale troszkę jest z tym roboty.











6.Zrób słoik wspomnień !
 Taki słoik miała moja przyjaciółka , i ja pomyślałam że w tym roku też taki sobie zrobie :D
 Ale z racji że moje słoiki są zwykłe wykorzystałam kubek z costa z bałwanem :D Wygląda ładniej i
 fajnie sie prezentuje :D A o co chodzi w tym słoiku? Ten słoik ma sprawić abyście pod koniec 2016  roku przypomnieli swoje najlepsze wspomnienia. Fajne wspomnienie? Wrzuć je na karteczce do  słoiczka , czytając je będziesz szcześliwa :)
 Potrzebujesz słoika , kartki , karteczek.
 Słoik możesz ozdobic pamietaj :) A na gorze słoiczka napisz 2016 memories :)  Gotowe
 Myślę że ten słoiczek przypomni Ci minione momenty w 2016 :D









7. Zrób listę marzen , planów i celi.
 Ja miałam taką liste w tamtym roku :) I z listy spełniło sie aż 11 na 12 . Aby jeden cel się nie udał :) 
 Warto zrobić taką liste :) Dzięki niej będziecie zmotywowani i będziecie walczyć o wasze cele ,  marzenia i plany :) Mozecie tam zapisać że chcecie z kimś się spotkać , zdobyć coś i wiele innych.
 Poprostu zapiszcie na kartce , schowajcie ja i co jakis czas wyciagajcie i zakreslajcie to co  spełniliście :)

Mam nadzieję że taka forma postu wam się spodobała , chciałam jakoś pokazać wam że dzięki takim wielu rzeczom możecie osiagnąć wiele :) Nie bójcie się. Spełnijcie te 7 podpunktów a ten rok będzie wasz :) Buziaki !

                                                                Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne porady! Skorzystam ze wszystkich! :)

    Zapraszam na bloga prowadzonego przez 2 nastoletnie przyjaciółki!
    KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  2. mega super pomysły ja słoik już robie ale cięszko coś wymyślić mam dopiero 170 :(
    u mnie tez jest podobny post tylko bardziej taki dla osób depresyjnych i tak dalej zapraszam http://myangelaslife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatny post :3
    zapraszam do siebie


    http://versace0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze to nie poddawanie się!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny wpis :)
    obserwuje :)

    http://perfekcyjnie-niedoskonalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł ze słoikiem :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. coś dla mnie! Już wiem, jak wykorzystam wolną środę :D
    zapraszam do siebie :) http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam sobie taki słoik wspomnień i mam nadzieje, że nie będę o nim zapominać :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie napisany post! Bardzo motywujący do działania! Ale jeśli chodzi o te ćwiczenia to ja jestem zdania, że każdy moment jest na to dobry. Nie rozumiem po co więc czekać na nowy rok i łamać postanowienie zanim przyjdzie luty xD
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady! Na pewno z nich skorzystam ;)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rzeczy. Zrobiłam podobny post zapraszam
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rady!
    Cieszę się, bo nada od września ćwiczę.
    Taki słoik wspomnień robiłam rok temu, świetna rzecz :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. punkt czwarty idealny dla mnie! :D

    może wspólna obserwacja? daj znac u mnie:*

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 1,2 i 4 punkt są idealne dla mnie,

    zapraszam do siebie, jeśli Ci spodoba zaobserwuj lub skomentuj
    sweet--danger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze nie widziałam takiego postu! Widziałam tylko osobny post o słoiku z pozytywnymi karteczkami :D Mi kalendarz bardzo pomaga :D Mam też swoją listę celi.
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Słoik z pozytywnymi myślami to coś ciekawego :)

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥