17 stycznia 2016

Umiesz liczyć ? Licz na siebie !

Hejka !
Chyba każdy z nas słyszał takie powiedzenie ! Oczywiście ja też :) Nigdy nie przykuwałam do tego powiedzenia uwagi. Każdy z nas ma przyjaciół tak? Przyjaciółmi są jak nie przychodzi coś do czegoś :) Każdy z nas na pewno nie raz pomagał "przyjaciółce" , "przyjacielowi" , tak nazywamy ich tak. A okazuje się że nimi nie są. Nic nie wnoszą do naszego życia , ale oczekują od nas wiele :) Ciągle w naszym życiu sporo się dzieje i sporo się zmienia. Podać rękę a ktoś zabierze całą ;) Nie warto często pomagać osobie , która nam nigdy też nie pomaga. Dlatego trzeba liczyć na siebie :) To oni chcą od nas wiele a my jak coś chcemy ? Nie ma wtedy nikogo chętnego na pomoc ;)
Ufałam wielu osobom bezgranicznie i nie było warto... Zgadzam się też ze stwierdzeniem : Prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie. Zawsze pomimo wielu , kłótni , złości i wielu innych wybaczałam , teraz wiem że nie było warto , szkoda też że straciłam wiele czasu na takie osoby.
Miałam wielu znajomych w podstawówce , chodzimy do tego samego gimnazjum tylko każdy do innej klasy i co ? Nikt się nie odezwie , nie powie nawet głupiego cześć . Straciliśmy wszyscy kontakt. W tym roku zacznę od września nową przygodę ! Pójdę do liceum , ciekawa jestem jak oni zareagują na wszystko i czy znajdę tam naprawdę wartych znajomych. Pamiętajcie nie ufajcie nikomu bezgranicznie ! Nawet jak przyjaznicie się bardzo długo. Nie mówcie swoich tajemnic. Nie ufajcie bezgranicznie !! Nikt nie pomoże Tobie gdy będziesz w potrzebie , pomimo że ty pomagałaś.

Nauczyłam się że nie mogę ufać nikomu w 100% i właśnie Ty też się tego naucz :) Ale przynajmniej możesz wiedzieć komu możesz chociaż trochę zaufać ! :)
















Moj outfit: (w bluzie w koty)
Bluza - House
Spodnie - Tally Weijl
Buty - House
Kurtka - House
Szalik - Mohito
Naszyjnik - BornPrettyStore


                                                                 Znajdziesz mnie :    
 ASK: littlecookes94                       Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94



9 komentarzy:

  1. Niestety, ale dzisiaj kolejny raz się przekonałam, aby nie liczyć na nikogo poza samą sobą, ponieważ znów się rozczarowałam... To przykre jacy ludzie potrafią być :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, powinniśmy liczyć na siebie. Na szczęście ja jeszcze nigdy na nikim nie rozczarowałam się aż tak bardzo.

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedyna osoba której ufam to mój chłopak, pomimo tego, co wyżej napisałaś nie potrafię nie ufać mu na 100%, a może jednak potrafię, bo jak to chyba każda dziewczyna czasem jestem o niego zazdrosna. A czy to się liczy? Sama nie wiem ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 2 prawdziwe przyjaciółki, ale wiem, że nie w każdej sytuacji mogę na nie liczyć. Każdy z nas jest egoistą i tyle.


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. Generalnie nie polecam przyjaźni damsko-męskich ;) nie dość, że często można przez przypadek się zakochać, to wkurzone drugie połówki przyjaciół, pragnące zerwania kontaktu są dosyć nie przyjazne... Liczmy na siebie, bo tylko siebie możemy być pewni.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj czesto mozna sie rozczarowac, nawet na najblizszych, a to boli najbardziej :(
    zapraszam :) http://dusianov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  7. Super blog ! Zapraszam na mój , dopiero zaczynam , potrzebuje motywacji . Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzeba być gotowym na wszystko, nawet na odrzucenie, brak pomocy :) fajny post ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Umiesz liczyć - zapraszam do mnie, również blog o liczeniu, aczkolwiek bardziej "przyziemnym"

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥