6 lutego 2016

Książka pod tytułem 4 , ABC moich uczuć | Wydawnictwo KAKTUS


Hejka !
Ostatnio jak mogliście widzieć na snapchacie pokazałam paczkę od wydawnictwa kaktus . 
Dostałam od nich najnowsze książki do recenzji. Książka pod tytułem TOM 4 , ABC MOICH UCZUĆ. 
Dostałam pare miesięcy temu ABC mojego stylu i książka strasznie przypadła mi do gustu , i teraz dostalam nową część i powiem że jest naprawdę interesująca ! W książce są przeróżne działy. Napewno ta seria pojawi się niedługo na blogu i będziecie moglibyście zobaczyć co w niej się znajduję.Ale moim zdaniem warto zakupić taką książke.
Książkę pod tytułem polecam każdemu ! Jest to bardzo podobne do zniszcz ten dziennik.
Uwielbiam książki typu Książka pod tytułem i każdemu polecam :) A kto z was ma już wszystkie 4 TOMY ? Lubicie takie książki ? Ja was zapraszam na stronę gdzie możecie zakupić te książki : WYDAWNICTWO KAKTUS - KLIK 
Już niedługo nowe serie z tymi książkami na blogu ! Trzymajcie się ! 












                                                                Znajdziesz mnie :    
 Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94
                           




2 komentarze:

  1. Nie miałam ich jeszcze w swoich rękach, ale może niedługo to się zmieni!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥