15 lutego 2016

Midnight Memories




Czy kiedykolwiek uświadomilaś/eś sobie jak strasznie często marnujemy swój czas?
Oczywiście ! Minęło już 46 dni , a zostało 319. Strasznie szybko ten czas mija , nawet nie wiem , w którym momencie.Jednak zdobywamy cały czas nowe doświadczenia , stajemy się starsi.
Pamiętaj ! Postaw sobie jakieś cele , marzenia , wyzwania. Żadna z chwil , które przeżyliśmy nie powtórzy się dlatego wykorzystaj ten czas najlepiej jak potrafisz !
Bardzo często siadam i mówię sobie "Dziś znowu zmarnowałam ten dzień ! Jutro go nie zmarnuję ! Mogłam przecież tyle zrobić." A jednak okazuję się że następny dzień również zmarnowałam. Trzeba to przemyśleć i postawić sobie cel na następny dzień ! Wykorzystaj ten rok lepiej niż poprzedni !
Poznaj nowych ludzi , znajdz swoją pasję !

"Rób to co kochasz , nie patrz nigdy w tył ! Wołaj , śpiewaj , tańcz i pełnią życia żyj ! "
Uwielbiam ten kawałek piosenki , a właśnie skąd jest ? Z piosenki obozowej wraz z Dawidem Kwiatkowskim. Warto posłuchać tej piosenki. Pamiętaj nie marnuj swojego czasu, zastanów się co możesz z nim zrobić.Zrób coś puki możesz , kiedyś już nie zdąrzysz.
















Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa , zabraniam kopiowania :)


                                                                   Znajdziesz mnie :    
 Instagram: madziulka331               snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94
                           

8 komentarzy:

  1. haha, jeju, zdjęcia nocą zawsze kojarzą mi się z duchami i horrorami :) buziaki!
    Klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/valentines-day.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. A co do postu to masz naprawdę rację. Również uważam, że większość mojego życia zmarnowałam i trochę źle się z tym czuję, ale nie ma co patrzeć wstecz i trzeba iść do przodu. :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Egh marnowanie czasu to mój najgorszy nawyk. Przecież mogłam zrobić tyle rzeczy, ale wolałam siedzieć i przeglądać YT. Najgorzej ;/

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musimy wykorzystać czas, który mamy yu, na ziemi :)
    Ciekawe zdj!


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie piszesz :)

    http://kasiulaaaa77.blogspot.com/
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia z dymem wyglądają obłędnie! Super :D
    PS - Startuje w castingu na ambasadorkę DDOB, zagłosowałabyć?
    http://ddob.com/blogbook/id/14437/czego-nie-robic-na-randce-z-sewerynem-ivamoche

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia nocą najlepiej wychodzą

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥