28 lutego 2016

Pachnący Post 3 - Yankee Candle

Hejka !
Uwielbiacie moją recenzję Yankee Candle ! Dlatego jest !
Dziś uznałam że zrobię recenzję mojego ukochanego wosku Yankee candle !
Taki wosk mozecie zakupic na Goodies.pl - klik

 Od Producenta:
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: dojrzały kokos, egzotyczne kwiaty oraz drzewo cedrowe.
O zapachu
Żeby wnętrze orzecha kokosowego mogło wypełnić się charakterystycznym, aromatycznym mleczkiem – cała palma filtruje i dostosowuje do swoich potrzeb dostępną jej wodę. To właśnie dzięki temu słodkie mleczko ma tak specyficzny, uwodzący smak i aromat, który w wosku Black Coconut urozmaicony został nutami drzewa cedrowego i elementami zaczerpniętymi z serca kolorowych, egzotycznych kwiatów. W tym niezwykłym połączeniu znany dobrze kokos pokazuje swoje nowe oblicze – słodkie, ale nie mdłe, uzależniające, ale nie nużące i – przede wszystkim – jeszcze bardziej egzotyczne!
Odemnie:
Mój ulubiony wosk ! Uwiódł mnie całkowicie ! Uwielbiam zapach kokosu , a ten wosk pachnie przepięknie ! Wystarczy zapalić na chwilkę a zapach wosku roznosi się po całym domu ! Zapach jest intensywny i słodki.Mieszanka dojrzałego kokosu , nuty cedru oraz aromatu kwitnących kwiatów - mieszanka doskonała ! Każdy kto lubi intensywny i słodki smak jak ja to ten wosk jak najbardziej jest dla niego ! Polecam dosłownie każdemu ! Ten wosk gości u mnie najczęśniej :) Jest cudowny !












                                                                 Znajdziesz mnie :    
 Insta: madziulka331                      snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94
                           

4 komentarze:

  1. fajny post, bardzo ciekawy ♥
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  2. UWielbiam ten zxapach! świetny post.

    Zapraszam do mnie -> http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze chciałam kupić, a teraz już wiem, ze warto!:)

    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga, na których odbywa się konkurs, do wygrania fajne upominki! http://sayyestothedressss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥