1 kwietnia 2016

Książka Pod Tytułem | TOM 4

Hejka !
Pamiętacie serię "Zniszcz Ten Dziennik" ? Pokochaliście ją ! A teraz nowa seria Książki Pod Tytułem Tom 4 ! Myślę że i wam się to również spodoba i pokochacie to !!
Wasze zadanie to wymyślenie nazwy na książkę ! Działajcie !


















                                                              Znajdziesz mnie :    
 Insta: madziulka331                      snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94 
                           

5 komentarzy:

  1. Ja nie lubię tego typu "książek", preferuję tradycyjnie pisane lektury z przekazem.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Serio na pewno bardzo fajna, co prawda mam tylko jedną z tych wszystkich książek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam tę książkę :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te książki są naprawdę inspirujące. Lubię takiego typu rzeczy.

    ♡ all-pastel-world.blogspot.com ♡ KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥