18 kwietnia 2016

Moim okiem o....


Hejka!
Moim okiem o..... 
internetowej przyjazni ! 
Kiedykolwiek zastanawialiście się czy taka przyjazn wogóle istnieje? A może to właśnie ty jej doświadczyłaś ! Jedni w nią wierzą , jedni nie. Zdanie na świecie jest podzielone. A ty wierzysz? 




Moja pierwsza internetowa przyjazn skonczyla sie po 5 miesiacach... kontakt nam się niestety urwał.I wtedy wmawiałam sobie "nigdy więcej przyjazni przez internet , nie da się tak". 
Jednak najpierw poznałam Natalię i nasz kontakt utrzymał się już prawie 2 lata ! Potem Paweł , z którym znam się rok. 
Niedawno zaprzyjazniłam się z moją widzka! I mamy wspaniały kontakt ! Bardzo się lubimy , planujemy się zobaczyć , znamy się od poczatku , kiedy zaczęłam udzielać się w internecie.
Pozdrawiam Cię Oliwia ! Dziękuję że nasz kontakt trwa dalej.
Przyznam się że jest ciężko utrzymać kontakt z osobami z internetu.Ale naprawdę warto. Lepszy kontakt mam z ludzmi z internetu niż z tymi , których znam w realnym życiu.


Spróbuj i ty poznać kogoś w internecie! Może akurat i wy będziecie mieć długi kontakt? Nie bójcie się poznawać tych z internetu. Nie zawsze czeka na was niebezpieczeństwo. Może czasem warto poznać ich? 
Jedną wadą internetowej przyjazni są kilometry.. W przypadku moich internetowych przyjazni one nie istnieją ! Spotykamy się i spędzamy ten czas w cudownej atmosferze ! Cieszę się że mogłam poznać tak cudownych ludzi ! A ty masz internetowych przyjaciół ? Spotkałeś się z nimi ?
Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o internetowej przyjazni i czy wy tez jej doswiadczyliscie :)

















                                                                Znajdziesz mnie :    
 Insta: madziulka331                      snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94 
                           

4 komentarze:

  1. Nigdy nie doświadczyłam takiej przyjaźni, ale znam osoby, których bratnia dusza znajduje się właśnie po drugiej stronie kraju i mimo wszystko ich przyjaźń jest nierozerwalna:)

    racjonalny empiryk - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry post mam takie same zdanie jak ty. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Klociabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Treść pouczająca, naprawdę miło się czyta, ale błagam, nie dawaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi. To aż razi w oczy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥