18 maja 2016

Recenzja książki : Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku | Autor Demi Lovato

Hej !
Dzisiaj post z recenzją książki , którą mogę czytać i czytać.Jest naprawdę fajna i interesująca książką.

Bądź swoją siłą przez 365 dni w roku.
Książkę napisała Demi Lovato.
Wydana została 04-12-2013 .

Demi Lovato: 
 Demetria Devonne „Demi” Lovato , urodzona 20 sierpnia 1992 w Albuquerque (Nowy Meksyk , USA) . – amerykańska piosenkarka, autorka tekstów, muzyk, aktorka i reżyser teledysków. Znana z amerykańskiej edycji programu X Factor gdzie zasiadała w panelu jurorskim podczas drugiego i trzeciego sezonu. Oprócz tego popularność przyniósł jej serial Disney Channel Słoneczna Sonny, gdzie grała główną rolę, a także filmy Camp Rock oraz Program ochrony księżniczek. 
20 pazdziernika 2010 roku Demi , przerwała swoją trasę koncertową i udała się do kliniki na leczenie. Jednak wróciła już 28 stycznia 2011 roku aż do teraz. Demi to bardzo utalentowana piosenkarka , aktorka.


Okej , więc o autorce troszkę przeczytaliście więc czas teraz na książkę !

Co do książki to jestem strasznie pozytywnie nastawiona! Nie jest to typowa książka, jak można zobaczyć to poniżej . Na każdy dzień w roku jest jedna kartka , gdzie znajduję się cytat , opowieść z życia Demi oraz cel.
Książka pomaga nam też w trudnych chwilach , strasznie motywuje ! Sama czytam codziennie jedną kartkę i uwierzcie naprawdę mnie motywuje ! Inspiracje , motywacja , wiara w siebie , stanie się silniejszą - tak naprawdę. 
Sprzedano miliony egzemplarzy tej książki. Pamiętam że gdy ją dostałam , położyłam i leżała , potem dopiero sięgnełam po nią i od 2014 roku czytam codziennie przypisany dzień. 
Polecam z całego serducha !

A jak opisana jest książka w internecie ? 
Życie jest niezwykłą podróżą; czasem wyjątkowych osiągnięć i bolesnych porażek – twierdzi Demi Lovato, aktorka, piosenkarka i supergwiazda. Mimo młodego wieku, Demi zetknęła się już z ciemną stroną życia. Jej błyskotliwa kariera toczyła się równolegle z walką z uzależnieniami, samookaleczaniem się, bulimią i depresją. Historię jej problemów śledziły media, a sama Demi dzieliła się nią z fanami w tekstach piosenek i na Twitterze, gdzie obserwowało ją ponad 17 milionów użytkowników.   Właśnie te „tweety” stały się inspiracją i początkiem książki „Bądź silna przez 365 dni roku”. To zbiór najszczerszych i najodważniejszych spostrzeżeń Demi, poczynionych przez nią na niełatwej drodze do szczęścia i samopoznania. Autorka proponuje inspirujące cytaty na każdy dzień roku, opatrując je odpowiednimi komentarzami i stawiając cele do osiągnięcia – duże i zupełnie małe, ale nie mniej przez to ważne. Przekonuje, jak istotne są: wiara w siebie, rozwijanie swoich talentów, otwartość i pozytywne nastawienie do świata, a także nieskupianie się na negatywnych emocjach. Wiedząc już, jak to jest, gdy życie nas przytłacza, Demi daje czytelnikom pociechę i wsparcie, ucząc pogody i cennej umiejętności radzenia sobie z trudnymi chwilami. Jej książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy w tej niekończącej się podróży zwanej życiem szukają inspiracji i uzasadnienia, że warto być silną każdego dnia.











                                                               Znajdziesz mnie :    
 Insta: madziulka331                      snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94 
                           

4 komentarze:

  1. nice nice
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej książce, ale jakoś nie zainteresowała mnie bardziej :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisanarecenzja, zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki , chociaż ja wszystkie 365 stron bym w jeden dzień przeczytała pewnie :D

    Pozdrawiam ! Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam tę książkę z całego serca :) moja historia jest podobna do historii Demi. Mimo że mam idealną figurę głodziłam się, okaleczałam również cierpię na chorobę dwubiegunową. A dzięki tej książce wychodzę na prostą, daje mi siłę. Każdego dnia czytam odpowiednią stronę i utwierdzam się w przekonaniu że ta książka jest cudowna. Dzięki niej zaakceptowałam siebie. POLECAM Z CAŁEGO SERCA :)

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥