5 maja 2016

Zniknięcie ? A teraz powrót ? | FELICEA |


Hejka !!
Tak , tak wiem.Nie było mnie tu długo.Ale w moim życiu działo się wiele :) Teraz postaram sie pisać tutaj regularnie. Jak wiecie jestem w 3 gimnazjum , więc pisałam testy , no i poprawy ocen :/
Dlatego najwiecej nie było mnie tu z tego własnie powodu.
Teraz naprawdę postaram się tu pisać regularnie. Posty będe starać sie pisać co 3-4 dni max. 6-7 dni. Ale nie mogę obiecać tego... Chciałam też odpocząć trochę od blogu , bo ostatnio sprawiło mi się z jego powodu parę przykrości , ale kocham pisać dlatego już powracam !
Pokaże dziś wam dwa cudowne kosmetyki , które ostatnio miałam okazję przetestować ! Cieszę się bardzo że mogłam przetestować. Oczywiście najpierw test a potem recenzja ! Bo ja nigdy nie polecam czegoś , czego nie sprawdziłam.

FELICEA.PL



Co nieco o marce:
Felicea to pierwsza polska marka kolorowych kosmetyków naturalnychJest ona wynikiem idealnej mieszanki – marzenia i wiedzy.
Łukasz, z wykształcenia inżynier produkcji, obserwując swojego tatę, który od ponad dwudziestu lat zajmuje się produkcją kosmetyków, marzył o stworzeniu własnej marki.
Mimo, że karierę zawodową zaczął w firmie taty, szybko trafił do międzynarodowych korporacji - od branży spożywczej, na przemyśle motoryzacyjnym kończąc. Lata, które w nich spędził, nie oddaliły go jednak od marzenia – wręcz przeciwnie, pozwoliły mu dojrzeć do decyzji, by je spełnić.
Postanowienie Łukasza od początku wspiera jego żona, Ania. Ania, jest wielką zwolenniczką zdrowego trybu życia – ruchu, jedzenia i kosmetyków, których chętnie używa. I choć od dawna nie ma problemu ze znalezieniem produktów do pielęgnacji ciała, bardzo trudno było jej znaleźć naturalne kosmetyki kolorowe. Łukasz szybko podchwycił pomysł… i tak rozpoczął się proces tworzenia marki Felicea.
Felicità czyli szczęście i radość towarzyszyły Łukaszowi i dopingującej go Ani przy tworzeniu Felicei. Praca nad powstaniem marki i kosmetyków trwała ponad dwa lata. Łukasz wraz z biotechnologami z aptekarską precyzją dopracowywał składy. Efekt tych działań konsultował z Anią i jej przyjaciółkami, od managerek w bankach po wizażystki, i zgodnie z ich sugestiami modyfikował produkty z technologami. A wszystko to z wielką pieczołowitością, by kosmetyki marki Felicea zachowując swoją naturalność, jak najlepiej odpowiadały na potrzeby kobiet.
Co tam znajdziemy ?
W ofercie marki znaleźć można: kredki do oczu, kredki do ust, korektory, cienie do powiek w kredce, błyszczyki, szminki oraz pomadki ochronne.
Każdy z produktów Felicea zawiera tylko naturalne składniki. To między innymi: wosk pszczeli, witamina E, olej kokosowy, masło shea, olej rycynowy oraz mineralne pigmenty. Każdy produkt dostępny jest w minimum 3 różnych odcieniach, co obecnie daje możliwość wyboru spośród ponad 30 różnych kosmetyków.

MOJA OPINIA:
Jestem maniaczką korektorów i tym jestem zachwycona ! Bardzo fajnie rozświetla oko i twarz. Bardzo naprawdę polubiłam i napewno jak się skończy sięgnę po kolejne opakowanie.
Konturówka - kolor niestety nie jest dla mnie , ale od czasu do czasu można użyć. Moja mama ten kolor pokochała ! Jedyna konturówka , która nie wysusza ust ! 
Oba produkty bardzo lubie , najbardziej korektor i napewno będzie ulubieńcem miesiąca ! 
Z całego serduszka polecam wam ich produkty ! Jestem zachwycona ! Bardzo dziękuje felicea za podarowanie tych produktów ! :) WPADNIJ DO FELICEA I COŚ ZAKUP ! :) 
PS. Jak zakupiecie jakiś produkt proszę o dodanie hasztagu na instagramie do zdjęcia : #littlecookes94  , będe przeglądać wtedy wasze instagramy i napewno coś zostawie po sobie :) 

FELICEA ZNAJDZIESZ NA:














                                                              Znajdziesz mnie :    
 Insta: madziulka331                      snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94 
                           

5 komentarzy:

  1. Mam od nich pomadkę i jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor mnie zainteresował!

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektor mnie zainteresował!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe kosmetyki :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbujemy te kosmetyki ;) Ciekawy post
    http://mannequiin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥