14 czerwca 2016

Troszkę nowości?! | BarwaSiarkowa i Nanobytes |

Hejka !
Znowu nie było mnie tu tyle :C Przepraszam ogromnie , postaram się teraz już byc regularnie.
Idzie koniec roku i niestety trzeba poprawiać sie :// Ale idą wakacje! Więc bedzie duzo więcej zdjęć i postów !

Dzisiaj pokaże wam nowości od BarwySiarkowej oraz od Nanobytes.
W maju przyszły do mnie te obie paczuszki. Wszystko okazało się świetne !
Produkty z barwysiarkowej są naprawde swietne ! Nanobytes? Cóż tu mówić! Pyszności !

NANOBYTES:

Miałam okazję spróbować nanobytes , które kupicie np.w Rossmanie.
Są to malutkie owocowe gumy. Smakują przepysznie *-* . Pokochałam smak truskawkowy.Po zjedzeniu paczuszek do recenzji , poszłam do rossmana i kupiłam nowe bo są naprawde przepyszne! Każdemu mogę polecić.







BARWA SIARKOWA:

Bardzo cieszę się że dostałam możliwość wypróbowania tych produktów.Byłam od dawna ciekawa jak działają i czy jest prawdą co pisze producent. Produkty możecie kupić np. w rossmanie , naturze, hebe lub poprostu na ich stronie http://www.barwa.com.pl/ . 
Testowałam produkty i jestem naprawdę zachwycona ! Żaden produkt mnie nie podrażnił , oczyścił dokładnie twarz i nawilżył ! Zawsze boję się testowania nowości do twarzy , gdyż moja twarz jest bardzo wrażliwa. Z ręką na sercu mogę polecić wam całą serię barwy siarkowej ! Jestem zachwycona :) Kremy świetnie nawilżają , mydło , tonik , żel świetnie oczyszcza twarz ! Peeling ?! Peeling jest świetny !  POLECAM PRODUKTY TEJ SERI  :))

















                                                               Znajdziesz mnie :    
 Insta: madziulka331                      snapchat: littlecookes94                    ask.fm/littlecookes94 
                           


5 komentarzy:

  1. Mega chciałabym współpracować z Barwą siarkową, mam te 2 kremy i jestetm mega zadowolona :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne słodycze dziwnie wyglądają ale może są bardzo dobrze ::) Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham te cukiereczki, nie współpracowałam z tą firmą a kupiła kiedyś w rossmannie, bo lubię próbować nowych innych słodyczy ;) I naprawdę mi zasmakowały szczególnie truskawkowe ;)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Też stosowałam swego czasu kosmetyki z Barwy siarkowej, najbardziej przypadł mi do gustu tonik.

    http://nigdyniewierzchomikom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥