19 sierpnia 2016

Ulubieńcy lipca 2016 |

Hejka !
Mega przepraszam na samym początku za moją dlugą nieobecność tutaj.Ale swój czas spędzałam na wakacjach i nie miałam czasu napisać kompletnie notki ;c Ale juz powroci regularność.Pozatym na snapchacie: littlecookes94 byłam aktywna cały czas , tam możecie śledzić calutki moj czas.


A więc zacznę od ulubieńców lipca , a po nich notatka o YOUNG STARS FESTIWAL !
Ulubiency lipca znajdą się rownież na moim kanale na YT - KLIK !


ULUBIEŃCY LIPCA 2016











2 komentarze:

  1. ale te batiste mają piękne opakowania :D
    uwielbiam produkty z golden rose <3

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten sam puder jest na prawdę genialny.
    Obserwuję kochana :)
    Zapraszam : szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

●Za każdy komentarz i każdą obserwację odwdzięczam się :)
●Dziękuję za każdy komentarz, bo sprawia mi wiele radości i daje dużo motywacji do dalszej pracy.
●Jeżeli masz jakies do mnie pytanie pisz na : magda234560@wp.pl Postaram się jak najszybciej ci odpisać :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥